Akcesoria do konstrukcji scenicznych

Akcesoria do konstrukcji scenicznych takich jak quadrosystem, trisystem, bisystem itp. Służą do rozbudowy systemu i uzyskania dodatkowych możliwości funkcjonalnych. Znajdziesz tu pokrowce na trawersy, podstawy do kratownic, uchwyty gizmo, dodatkowe obciążenie do kratownicy itp.
Czytaj więcej...

Rekomendowane artykuły

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?

Na pierwszy rzut oka gitara klasyczna i gitara akustyczna wyglądają na tyle podobnie że często są po prostu nierozróżniane. Nic dziwnego że osoby chcące zacząć swą przygodę z grą na gitarze, nie wiedzą czy wybrać gitarę akustyczną, czy gitarę klasyczną. Czytaj Dalej >>>

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Taniec w chmurce - efekt gęstego dymu unoszącego się tuż nad podłogą

Taniec w chmurce - efekt gęstego dymu unoszącego się tuż nad podłogą

Wyprawiasz wesele i chcesz, aby pierwszy taniec był naprawdę niezapomniany? A może jesteś odpowiedzialny za organizację eventów tanecznych i zależy Ci na tym, aby zapewnić uczestnikom wyjątkowe efekty? W obu przypadkach świetnym rozwiązaniem będzie taniec w chmurach! Jak jednak wywołać efekt gęstego dymu unoszącego się tuż nad podłogą?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?