OMNITRONIC TRM-422 4-kanałowy mikser DJ

Numer katalogowy: 10355931
EAN/UPC: 4026397676914
Cena brutto 3 466,00 zł
Cena netto 2 817,89 zł
⏳ Dostępność
Sklep stacjonarny: Brak
Magazyn główny: Wysyłka w 7-14 dni roboczych (magazyn Niemcy) *
szt.
Przewidywane koszty dostawy
Wysyłka tego produktu jest bezpłatna. W przypadku przesyłek gabarytowych może być naliczony inny koszt transportu.
Kategoria
Marka

4-kanałowy mikser z 3-pasmowym izolatorem częstotliwości i sekcją filtrów dla DJ-ów

  •      3-pasmowy główny izolator częstotliwości z klasycznymi potencjometrami ALPS (Blue Velvet RK27)
  •      Funkcja Kill Cut umożliwia DJ-om całkowite usunięcie niskich, średnich i wysokich częstotliwości w celu uzyskania niesamowitego miksu
  •      Sekcja filtrów z HPF, BPF, LPF, rezonansem i kontrolą przemiatania dla kreatywnego kształtowania dźwięku
  •      4 stereofoniczne kanały wejściowe z regulacją wzmocnienia, diodą LED przesterowania, 3-drożnym korektorem i przełączaniem phono/line
  •      2 kanały wejściowe mikrofonu z regulacją wzmocnienia, 2-drożny korektor na przełączniku powietrznym
  •      Wysokiej jakości komponenty zapewniają długą żywotność i doskonałą jakość dźwięku
  •      16-cyfrowy stereofoniczny miernik poziomu LED, przełączany między wyjściami głównymi i kabinowymi
  •      Wyjście Booth z oddzielnym 2-drożnym korektorem i regulacją poziomu
  •      Sekcja PFL z 16-cyfrowym stereofonicznym miernikiem poziomu LED, kontrolą poziomu, kontrolą PFL/master mix i opcją cue mix/split
  •      W pełni konfigurowalny crossfader VCA z regulowaną krzywą
  •      2 ścieżki wysyłania/powrotu efektów
  •      4 bezpośrednie wyjścia dla aplikacji Timecode
  •      Wyjścia: master i kabina (XLR/RCA L/R), nagrywanie (RCA L/R), master insert send/return (RCA L/R), wejście/wyjście FX (gniazdo stereo)
  •      Pasujące zestawy do drewna dostępne na stronie www.omniwoodkit.com
  •      Obudowa konsoli stacjonarnej

Zawartość Paczki

  •      1 x mikser, 1 x przewód zasilający, 2 x uchwyt montażowy, 6 x śruba, 8 x kabel rCA, 1 x instrukcja obsługi

Zasilanie: 100-240 V AC, 50/60 Hz
Pobór mocy: 24 W
Klasa ochrony: klasa I
Podłączenie zasilania: Wejście sieciowe poprzez złącze IEC (M) wersja montażowa przewód zasilający z wtyczką zabezpieczającą (w zestawie)
Zakres częstotliwości: 20 - 20000 Hz Mikrofon
Linia 20 - 20000 Hz
Gramofon 40 - 18000 Hz
Stosunek S/N: linia >97,2 dB
>91,7 dB Mikrofon
THD: Linia <0,04% przy 1 kHz
Gramofon <0,13% przy 1 kHz
Mikrofon <0,008 % przy 1 kHz
Wzmocnienie: mikrofon 44 dB
Linia -16,5 dB do +8,5 dB
Gramofonowe -48,5 dB do +23,5 dB
Izolatory: Wzmocnienie główne:- ? do +9
Niskie/średnie 300 Hz, 18 dB/okt., Butterworth
Średni/wysoki 4000 Hz, 18 dB/okt, Butterworth
Przesłuch: >-68 dB
Elementy kontrolne: włącznik zasilania, selektor źródła, crossfader, przełącznik selektora crossfadera, przełącznik krzywej crossfade; Funkcja dzielenia miksu Cue, regulacja tonów
Dioda LED stanu: zasilanie, główny miernik poziomu, klip, CUE
Połączenia: Wejście: liniowe przez 4 x stereo RCA
Wejście: liniowe/phono przez 4 x stereo RCA
Wejście: mikrofon przez 2 x 3-pin XLR
Wyjście: słuchawki przez 1 x gniazdo jack 6,3 mm (stereo) w wersji montażowej
Wyjście: słuchawki przez 1 x 3,5 mm jack (stereo) w wersji montażowej
Wyjście: rec. przez 1 x stereo RCA
Wyjście: kabina przez 2 x 3-pin XLR
Wyjście: kabina przez 1 x stereo RCA
Wyjście: master przez 2 x 3-pin XLR
Wyjście: master przez 1 x stereo RCA
Wyjście: AUX wysyła przez 1 x gniazdo jack 6,3 mm (stereo) w wersji montażowej
Wyjście: powrót AUX przez 1 x gniazdo jack 6,3 mm (stereo) w wersji montażowej
Wyjście: Kod czasowy przez 4 x stereo RCA
Kanały: Kanał wejściowy: 4 x stereo z przełącznikiem Line-Line/Phono przez RCA, sterowanie kanałami przez Rotary, 3-pasmowy korektor barwy dźwięku, selektor źródła, regulacja wzmocnienia, przełącznik CUE, przełącznik routingu FX, przełącznik wyboru Crossfadera,
Kanał mikrofonu: 2 x mono przez XLR, sterowanie kanałami za pomocą pokrętła, przełącznik ON AIR,
Wyjście główne: 2 x stereo przez XLR, sterowanie kanałami przez Rotary
Wyjście Booth: 2 x stereo przez XLR, sterowanie kanałami przez Rotary
Rekord wyjście: 1 x stereo przez RCA
Wyjście słuchawkowe: 1 x stereo przez wtyk 6,3mm/3,5mm (Jack), sterowanie kanałami za pomocą pokrętła, funkcja podziału Cue mix,
Maks. poziom: Wyjście: +18 dBu
Materiał: metal
Konstrukcja obudowy: Obudowa konsoli stacjonarnej
Wymiary:
Szerokość: 41 cm
Głębokość: 28,5 cm
Wysokość: 10,5 cm
Waga: 5,74 kg

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu! 

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.